Co dało Pani/Pana dziecku uczestnictwo w tych zajęciach?

Poza, przede wszystkim zdobywaniem wiedzy z zakresu języka angielskiego, myślę ze syn czerpie sporo radości z samych zajęć. Jest to „coś” nowego, z „inną panią” i w dodatku spotyka się z rówieśnikami. Już samo to jest dla takiego malca dużą przyjemnością.
Maria Mleczko-Hołowczak, mama 5-letniego Szymona

Córka jest zadowolona z tych zajęć, szczególnie cenna jest dla niej gimnastyka korekcyjna („Pani wymyśla fajne ćwiczenia”).

Moje dziecko uczestniczy w zajęciach z logopedą, których efektem jest wyraźna poprawa wymowy. Zajęcia plastyczne i muzyczne sprawiają mu dużą przyjemność, uczą go pracy w grupie. Uczestnictwo w różnego rodzaju zajęciach może pozwoli mu na odkrycie w sobie jakiejś pasji czego bardzo bym chciała.

Uczestnictwo mojego dziecka dało mu większe szanse na wyrównywanie deficytów ruchowych i manualnych, oraz z zakresu autoprezentacji.

Uczestnictwo w zajęcia wpłynęło na rozwój intelektualny i emocjonalny. Poprzez te zajęcia dziecko może ukierunkować swój talent i wybrać to, co najbardziej go interesuje i co lubi robić.
Danuta Pietrzak, mama 7-letniej Natali

Uczestnictwo w tych zajęciach pomogło mojemu dziecku zrozumieć potrzebę dbania o siebie i otoczenie. Teraz rozumie więcej i jest to da niej bardziej zrozumiałe.

Bardzo wiele, szczególnie spektakl „Przedszkolaki idą do Europy” – rozwinął poczucie przynależności do Europy, poszerzył wiedzę na temat krajów Unii. Przy okazji fantastyczna zabawa. Pozostałe zajęcia również rozwijały talenty przedszkolaków.

Dzięki tym zajęciom moje dziecko ma możliwość korygowania wad wymowy i kręgosłupa.

Stało się bardziej komunikatywne, łatwiej wyraża swoje uczucia, czuje że jest w czymś dobre, jego zainteresowania są ukierunkowane przez kompetentna osobę – bardziej się rozwijają, można było wykluczyć (kontrolować) wady wymowy.

Dzięki zajęciom córka nauczyła się samodzielności w zabawach domowych, rozwinęła wyobraźnię, odkryła swoje zainteresowania.

Zrobił się bardziej ciekawy, częściej ogląda książki z różnymi literami, a nawet poprawia po kropkach litery w ćwiczeniach, jakie ma w domu
Renata Brachaczek, mama 6-letniego Szymona

Udział dziecka w tych zajęciach pomaga rozwijać się i zdobywać nowe umiejętności. Poszerza zakres wiedzy jaką dziecko posiada.

Dzięki zajęciom z zakresu teatru czy plastyki, muzyki moja córka może od najmłodszych lat się ukierunkowywać, a także odkryć swoje zdolności, które mogą kiedyś zaowocować. Dzieciom należy pokazywać nowe rzeczy i budzić w nich zainteresowania.

Poszerzyło wiedzę, rozwinęło umiejętności.

Córka nabrała pewności siebie, jest odważniejsza, lubi występować, śpiewać, pokazuje się rodzinie, swoje wiadomości przekazuje członkom rodziny.

Zajęcia teatralne kształtują u dzieci samodzielność, umiejętność współpracy w grupie, poczucie odpowiedzialności za wspólne przedsięwzięcie. Rozwijają takie cechy jak: zdyscyplinowanie, pamięć, pokonywanie niemałości.

Syn jest odważniejszy, lubi występować, śpiewać, nawiązywać kontakty z rówieśnikami.

Moje dziecko chodziło na zajęcia z muzyki. Uważam, ze poznawanie nowych piosenek ćwiczyło i rozwijało pamięć. Uważam że ważne jest uwrażliwiać dzieci na świat muzyki.

Dziecko nauczyło się podstawowej obsługi komputera i niektóre hasła nie są już dla niego obce.

Moje dziecko uczestniczyło w zajęciach plastycznych. Poznało mnóstwo różnych technik. Pomysły na realizację poszczególnych zadań dla dzieci rozwinęły w córce chęć do samodzielnego poszukiwania możliwości realizacji prac plastycznych. Rozwinęły jej wyobraźnię oraz chęć do robienia czegoś w domu.
Agata Sowa, mama 6-letniej Michaliny

Poszerzyło to jej zainteresowania, poznała wiele nowych, ciekawych pomysłów, tematów.

Moje dziecko nabrało więcej pewności siebie i z wielkim zapałem kończy w domu przyniesione prace plastyczne.

Córka bardzo chętnie uczestniczyła w zajęciach muzycznych. Rozwinęły one w niej nie tylko zamiłowanie do muzyki, ale też pomogły jej w dostrzeżeniu u siebie możliwości wokalnych. Oprócz tego poznała dużo pieśni regionalnych, a to przybliżyło jej trochę historię jej rodzinnych stron.

Przede wszystkim dobrą zabawę, a dzięki temu rozwinęło wyobraźnię, zdolności manualne oraz umiejętności muzyczne i taneczne.

Córka uczestniczyła w zajęciach gimnastyki korekcyjnej, które pomagają jej w kształtowaniu nawyku utrzymywania prawidłowej postawy. Poza tym córka lubiła uczęszczać na te zajęcia.

Córka uczestniczyła w zajęciach logopedycznych. Zajęcia były systematyczne, co tydzień. Córce poprawiła się wymowa, nauczyła się wymawiać litery, mówi wyraźniej i czysto.

Wczesne wychwycenie problemów pozwala wyrównać szansę na równy start dzieci w warunkach szkolnych. Dziecko uczestnicząc w gimnastyce korekcyjnej zwraca uwagę na postawę, pokazując w domu jak ćwiczy utrwala ćwiczenia z zajęć. Rysując lewą ręką lepiej radzi sobie z chwytaniem kredek, precyzyjniej rysuje i pisze, wie na co zwracać uwagę.

Podstawową wiedzę na temat unii.

Uważam, że dzieci, które biorą udział w dodatkowych zajęciach stają się odważniejsze, posiadają większy zasób słów, a przede wszystkim uczą się zachowania wśród dużej ilości ludzi oraz pozbycia się tremy.
Grażyna Żurek, babcia 6-letniego Dominika

Dzięki uczestnictwu w tych zajęciach dziecko zyskało spory zasób wiedzy, z której będzie mogło korzystać w dalszej edukacji szkolnej.

Bardzo trudno udzielić tu konkretnej odpowiedzi. Według mnie to zbyt krótki czas i mała ilość godzin tych zajęć aby móc jednoznacznie się wypowiedzieć. Proponowane zajęcia są tak niezbędne i szczytne, że ogólnie uznać je należy za niezbędne i z pewnością w przyszłości będą ich efekty, będą procentować w dalszej edukacji naszych pociech.

Dziecko poznało podstawy języka angielskiego, co na pewno umożliwi mu lepszy start w szkole w zajęciach z języka angielskiego. Mogło rozwijać swoje zainteresowania w zajęciach plastycznych, a także ćwiczyć wymowę w zajęciach logopedycznych.

Udział w zajęciach pomógł mojemu dziecku rozwijać się zarówno manualnie jak i ruchowo, rozwijać jego wyobraźnię.

Uczestnictwo w zajęciach logopedycznych poprawiło nieznacznie wymowę. Troszkę chętniej syn sięga po kredki i wycinanki dzięki zajęciom z plastyki – a może po prostu dorósł. Nauczył się nazywać niektóre przedmioty po angielsku – wcześniej nie umiał.

Rozwój w różnych dziedzinach – muzycznej, plastycznej. Poszerzenie wiedzy o kulturze i tradycji innych krajów. Otwartość i tolerancja wobec innej kultury.

Dziecko chodząc na takie zajęcia może się sprawdzić w czym jest dobre i co je interesuje. Mojemu dziecku spasował język angielski, a jest to język, który przyda się dziecku w przyszłości, idąc dalej do szkoły może się go uczyć i szlifować mowę. No i nie trzeba płacić za lekcję, a to bardzo dużo.
Małgorzata Kucor, mama 5-letniego Mikołaja

Dziecko mogło wybierać zajęcia pod kątem swoich zainteresowań, a nie kosztów, jakie rodzice są gotowi ponieść. Myślę, ze dziecko wybierając zajęcia nauczyło się, że dokonujemy pewnych wyborów, a tym samym zobowiązujemy się również do pewnych obowiązków. Z całą pewnością moje dziecko jest lepiej przygotowane do zajęć w szkole.
Gabriela Staszkiewicz, mama 6-letniej Agatki

Uczęszczając na zajęcia muzyczne nauczyła się grać na cymbałkach i myślę ze dobrze sobie radzi. Myślę o zapisaniu jej do ogniska muzycznego. Gimnastyka korekcyjna zachęca do uprawiania sportu i być może poprawi postawę. Angielski wpłynął na poznanie podstawowych słówek, piosenek i wierszy.

Dziecko mogło rozwijać swoje umiejętności plastyczne, muzyczne oraz językowe.

Dziecko lepiej się rozwija, zdobywa wiedzę i nowe umiejętności, bogaci słownictwo.

Rozwinięcie nowych umiejętności. Ciekawie spędzony czas przez dziecko. Poznanie w pewnym stopniu języka obcego kraju.

Dziecko posiadło dodatkowe umiejętności.

Bardzo fajną zabawę.

Dzięki dodatkowym zajęciom moje dziecko, mimo że i tak bardzo ruchliwe, nabyło większej odwagi w braniu czynnego udziału w zajęciach w grupie. Opowiada w domu co wydarzyło się na zajęciach i chce odtwarzać je w domu. Często wplata w swoje wypowiedzi angielskie słowa. Umie się przedstawić po angielsku i w tym języku śpiewa wiele piosenek.

Dziecko wykazuje większe zainteresowanie językami obcymi, chętnie śpiewa, tańczy, bardzo chętnie uczestniczy w dodatkowych zajęciach. Rozbudziły w córce zainteresowania śpiewem i tańcem. Zajęcia te to zarówno ciężka praca, jak wspaniała zabawa i nowe doświadczenie.

Rozwój muzyczny, umysłowy, poszerzenie horyzontów.
Olga Białoń, mama 6-letniego Dawida

Rozwinięcie nowych umiejętności. Ciekawie spędzony czas przez dziecko, zapoznanie dziecka z innym krajem.

Dziecko stało się otwarte, chętnie chwali się nowo poznanymi piosenkami, wierszykami. Bardzo ładnie wyczuwa rytm, chętnie pokazuje czego się nauczyło. Uczy się nowych języków poprzez poznawanie piosenek i krajów Unii Europejskiej. Nabyło bardzo dużo wiedzy na temat Unii Europejskiej.

Dzieci zrobiły się bardziej rozmowne, ciekawe świata, lubią śpiewać, tańczyć

Rozwinięcie nowych umiejętności, poznanie w jakimś stopniu języka obcego kraju.

Uczestnictwo w tych zajęciach dało bardzo dużo mojemu dziecku. Był bardzo nieśmiały, stał z boku, a teraz zauważyłam, że jest inaczej, jest bardziej otwarty, współpracuje ze swoją grupą w różnych zajęciach. Występuje chętnie na uroczystościach, siewa piosenki, mówi wierszyki, nieraz w domu chce tańczyć. Lepiej zapamiętuje słowa piosenek, które uczy pani po angielsku. W dzisiejszych czasach język obcy jest bardzo ważny, jego nauka w przedszkolu zaowocuje w przyszłości.

Na pewno poszerzyło umiejętności. Bardzo też przydał się nam logopeda. Gdyby nie było tych zajęć w przedszkolu, być może wcale w podobnych zajęciach by nie uczestniczyło (bo praca, obowiązki domowe i nie ma czasu „latać” z dziećmi wszędzie). Poza tym gdyby nie logopeda nie wiedziałabym że dziecko ma wadliwy zgryz.

Dziecko rozwinęło się muzycznie, bardzo lubi śpiewać i tańczyć, a to wszystko dał ten projekt.

Na pewno jeśli chodzi o zajęcia artystyczne to radość czerpaną z występów, co ciągnie za sobą kilka innych aspektów życia codziennego jak np. samodzielność, obowiązkowość czy współpraca w zespole.
Tomasz Czaja, tata 5-letniej Niny

Uczestnictwo mojego dziecka w zajęciach pozwoliło na poszerzenie wiedzy na temat Europy. Dziecko zapoznało się z nowym słownictwem w języku angielskim, jak i francuskim. Poznało obyczaje, kulturę Francji. Poznała nowe pojęcia dotyczące Unii Europejskiej. Zajęcia te spowodowały, że dziecko bardzo chętnie rozmawia o innych narodowościach.

Córka na zajęciach z logopedą nauczył się poprawnej wymowy, obyła się z językiem angielskim przez co będzie jej łatwiej rozpocząć naukę w szkole.

Przede wszystkim przygotowanie do szkoły. Przykładem może być język angielski, którego zaczynają się już uczyć w I klasie. Dziecko dzięki zajęciom dodatkowym zna podstawy języka angielskiego, co ułatwi mu dalszą naukę tego języka.

Uczestnictwo w zajęciach sprawiło mojej córce bardzo wiele radości, szczególnie gdy po obejrzeniu wykonanych prac dostawała od rodziców pochwały. Bardzo pozytywnie wpływały na jej usposobienie – stała się bardziej cierpliwa i dokładna w tym co robi w domu.

Bardzo dobrze radzi sobie z językiem angielskim, jak również umie dużo piosenek, a przede wszystkim lubi chodzić na te zajęcia.

Moje dziecko dzięki uczestnictwu w tych zajęciach pokonało nieśmiałość i stało się bardziej pewne siebie. Poza tym jest bardziej umuzykalnione i obyte z językiem angielskim. Moim zdaniem zajęcia te pozytywnie wpłynęły na rozwój mojego dziecka.
Joanna Ryłko, mama 5-letniej Pauliny

Uczy się pięknie mówić i tańczyć, rozwija się wszechstronnie, myślę, ze to bardzo dobra inicjatywa.

Rozwój fizyczny, umysłowy, poszerzenie horyzontów.

Dziecko nauczyło się wyraźnie mówić, na zajęciach z angielskiego poznało nowe słowa.

Przede wszystkim poczucie odpowiedzialności – muszę być, radość tańczenia, poznawanie różnych piosenek, wierszyków, występy. Ponadto nauczyło się wiele mówić i śpiewać w języku angielskimi francuskim, bardzo dobrze się bawiło.

Sprawia mu ogromną przyjemność rysowanie, kolorowanie, cieszy go każde zapamiętane słówko z języka angielskiego. Uwielbia również zajęcia teatralne. Uważam, że każde z oferowanych zajęć, z których korzysta moje dziecko jest bardzo cenne.

Moje dziecko uczęszczało na zajęcia z języka angielskiego i kółko informatyczne. Myślę, ze jest to dobre przygotowanie przedszkolaka do zajęć w szkole.

Zajęcia teatralne dały możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach, przynosiły dziecku wiele radości. Również zajęcia z gimnastyki korekcyjnej niewątpliwie bardzo pomogły w prawidłowym rozwoju fizycznym
Łucja Fornal, mama 7-letniej Karoliny

Rozwijanie wyobraźni, poznawanie kultury i obyczajów innych krajów, otwartość w stosunku do innych, przełamywanie nieśmiałości.
Anna i Tomasz Hankus, rodzice 7-letniej Marysi i 5-letniego Marka

Zainteresowanie i zadowolenie, przełamywanie bariery strachu przed publicznością.

Lepszy kontakt z rówieśnikami.

Moje dziecko uczestniczyło w zajęciach plastycznych i muzycznych. Z wielką niecierpliwością na nie czekało, chętniej w domu maluje, rysuje i wycina.

Dziecko chętniej sięgało po farby i nożyczki wykonując coraz ładniejsze prace. Zajęcia teatralne pobudziły moje dziecko do wypowiadania się, nie tylko między rówieśnikami, ale zaczęło tworzyć własne przedstawienia.

Syn nauczył się wiele ciekawych rzeczy, poznał różne techniki plastyczne, oswoił się z nimi. Zajęcia rozwinęły w nim ciekawość świata, a także wspomogły budowanie poczucia wartości. Syn nauczył się czerpać radość i satysfakcję z działań twórczych. Z dumą pokazuje w domu wszystkie swoje prace wykonane na zajęciach.

Jak dotąd dziecko uczestniczyło w zajęciach plastycznych. Zajęcia takie już od najmłodszych lat odpowiednio ukierunkowują i przyczyniają się do rozwoju umiejętności plastycznych, wpłyną również na integralny rozwój jego osobowości.

Dziecko chętnie chodziło do przedszkola, z radością bawiło się na zajęciach przy okazji ćwicząc postawę.

Moje dziecko rozwinęło swoje zdolności manualne, chętnie ćwiczy, stało się bardziej sprawne, dużo więcej śpiewa i tańczy, chętniej spotyka się i rozmawia z kolegami z podwórka.

Dziecko było zadowolone, wesołe, rozwinęło się plastycznie i muzycznie.

Moje dziecko aktywnie uczestniczyło w kilku zajęciach. Informatyka pozwoliła mu na nabycie swobody w posługiwaniu się komputerem, a zajęcia muzyczne usprawniły funkcje słuchowe. Dziecko usamodzielniło się, nabrało odwagi, ale wieczorem było bardzo zmęczone.

Dawno szukałam tego typu zajęć, dziecko bardzo chętnie chodziło na zajęcia (które sobie wybrało) i wydaje mi się, że stało się bardziej wymagające wobec samego siebie i bardziej odpowiedzialne.

Dziecko chętnie brało udział w zajęciach, stało się bardziej otwarte, wesołe.

Moje dziecko uczestniczyło w zajęciach z języka angielskiego i muzycznych. Dobrzy fachowcy wzbogacili umiejętności mojego dziecka, wykorzystali jego możliwości.

Moje dziecko uczestniczyło w zajęciach z języka angielskiego i gimnastyce korekcyjnej. Oba te zajęcia sprawiały mu dużo radości i satysfakcji.

Moje dziecko uczęszczało na zajęcia plastyczne. Zapoznało się z różnymi dodatkowymi technikami plastycznymi, usprawniło się manualnie. Zostało zachęcone do działań plastycznych, także w domu.

Cieszę się szczególnie z zajęć ruchowych gdyż na te nigdy nie ma czasu, a są szczególnie ważne ze względu na słabe mięsnie mojej córki.

Dziecko mogło uczestniczyć w zajęciach, które go interesowały, a tym samym miało możliwość poszerzania wiedzy na dany temat.

Uczestnictwo w tych zajęciach spowodowało, ze moja córka stała się bardziej otwarta na kontakty z dziećmi, odważna, nauczyła się wielu piosenek, tańców, technik plastycznych.

Uczestnictwo w zajęciach dało mojemu wnukowi to, że pierwszy raz może brać udział w zajęciach praktycznych ze swoimi rówieśnikami w grupie. Zauważyłem duże postępy w wykonywaniu przez niego takich prac jak wycinanie nożyczkami, kolorowanie kredkami, malowanie farbami, klejenie, postępy w słuchaniu, skupieniu się na słuchaniu tego, co do powiedzenia ma Pani prowadząca zajęcia.
Andrzej Paruzel, dziadek 3-letniego Kajetana