Informacja o realizacji projektu - stan na dzień 31.10.2009r.

15 listopada 2009 r.


W nowym roku szkolnym, podobnie jak wcześniej największym zainteresowaniem cieszą się zajęcia muzyczne realizowane w ramach zadania nr 1: Zajęcia artystyczne kształtujące sprawność manualną ruchową i wrażliwość muzyczną. Uczestniczy w nich 256 dzieci z 7 przedszkoli.

Równie dużo przedszkolaków uczestniczy w zajęciach kompetencyjnych z języka angielskiego – 252 dzieci. W ramach tych zajęć zrealizowano najwięcej godzin dydaktycznych- 156 z zaplanowanych 158.

Na zajęcia plastyczne uczęszcza 198 dzieci z 8 przedszkoli. Zajęcia prowadzone są przez 12 nauczycieli. W miesiącu październiku w ramach tych zajęć zrealizowanych zostało 100 godzin dydaktycznych.

Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej realizowane w ramach zajęć korygujących wady rozwojowe dzieci prowadzone są przez 8 specjalistów, w 9 przedszkolach. W zajęciach uczestniczy 173 dzieci, w tym 7 niepełnosprawnych.

Zajęcia logopedyczne realizowane w ramach tego samego zadania odbywają się w 10 przedszkolach. W zajęciach uczestniczy 136 przedszkolaków. W miesiącu październiku zrealizowanych zostało 145 godzin dydaktycznych, z zaplanowanych 149.

W zajęciach teatralnych bierze udział 78 dzieci, w tym 6 dzieci niepełnosprawnych. Zajęcia realizowane są w 4 przedszkolach. W miesiącu październiku zrealizowano 22 godziny dydaktyczne.

W zajęciach kompetencyjnych z informatyki uczestniczy 38 dzieci z 3 przedszkoli. Do prowadzenia zajęć zatrudnionych jest 4 nauczycieli.

Najmniej dzieci, tylko 10 uczestniczy w zajęciach skierowanych dla dzieci leworęcznych. W ramach zajęć realizowanych jest najmniej zajęć- w miesiącu październiku zrealizowanych zostało 10 godzin dydaktycznych.