Wraz z wdrożeniem 1 marca 2015 roku Systemu Rejestrów Państwowych pod adresem www.obywatel.gov.pl uruchomiona została platforma usług dla obywateli. Tym samym zmianie uległ adres dotychczasowej strony programu pl.ID. Obecny serwis - wraz ze wszystkimi informacjami oraz dokumentami - jest dostępny pod adresem plid.obywatel.gov.pl.
Informacja ta znajduje się na stronie www.obywatel.gov.pl (pod linkiem i wkrótce pojawi się także na platformie szkoleniowej).
Czym jest nowa platforma OBYWATEL.GOV.PL? Każdą sprawę, którą obywatel załatwia w urzędzie, traktujemy jak usługę, którą dla niego wykonujemy. Chcemy, aby była ona załatwiona szybko i sprawnie. Dlatego zbieramy nasze usługi w jednym miejscu. Opisujemy w prosty i przystępny sposób, co należy zrobić, co przygotować, gdzie pójść, a co można załatwić bez wychodzenia z domu. Wszystko po to, aby nie tracić czasu. OBYWATEL.GOV.PL stanie się dobrym źródłem informacji o usługach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
Na początku znajdują się tam usługi, które dotyczą dowodów osobistych i ewidencji ludności. Wraz z rozwojem platformy umieścimy tu również informacje dotyczące ślubów, urodzeń, czy zameldowania oraz wiele innych.
Centralny Ośrodek Informatyki
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".