Firmy funkcjonują na coraz trudniejszym, bardzo wymagającym rynku. Próbują konkurować, obniżając ceny produktów lub usług, co może doprowadzić do porażki. Poszukiwanie innych dróg rozwoju staje się koniecznością.|n||n|Przedsiębiorcy oraz sektor publiczny muszą stawić czoła rosnącym wymaganiom użytkowników, oczekujących przyjaznych, \"krojonych na miarę\" produktów i usług. Skuteczną metodą sprostania tym wyzwaniom jest design thinking (myślenie projektowe), które pomaga zrozumieć zmieniające się potrzeby użytkowników. Uczestnicy spotkania poznają proces projektowania usług, ćwicząc kolejne kroki w interdyscyplinarnych zespołach.|n||n| Zdobędą nowe kompetencje, które ułatwią budowanie konkurencyjności własnej firmy lub organizacji. Warsztaty poprowadzi Marcin Piotrowski, kierujący zespołem User Experience Design w Play, gdzie m.in. dzięki zrozumieniu realnych potrzeb użytkownika wpływa na rozwój dobrych produktów. Uczestniczył również w zespole pracującym dla Tatrzańskiego Parku Narodowego.|n||n| Prowadzi szkolenia z user experience, design thinking oraz kreatywnych metod rozwiązywania problemów. Jest autorem bloga UX online. Warsztaty: Projektowanie usług, czyli jak poprawić swój biznes w czterech krokach odbędą się 30 i 31 marca. Udział: 600 zł. Zgłoszenia do 20 marca na: ltrojan@zamekcieszyn.pl Liczba miejsce jest ograniczona.|n||n| Szczegółowy program na: www.zamekcieszyn.pl
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".