Przypominamy, że dnia 31 stycznia br. mija termin przekazywania Burmistrzowi Miasta Cieszyna, przez osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami z terenu Cieszyna corocznych informacji o wyrobach zawierających azbest, znajdujących się na terenie posesji, będących ich własnością.
Pozostali właściciele, zarządcy lub użytkownicy nieruchomości, w obrębie których znajdują się wyroby zawierające azbest, powinni przedłożyć taką informację Marszałkowi Województwa Śląskiego.
Bliższe informacje dotyczące obowiązków, jakie spoczywają na właścicielach lub użytkownikach obiektów budowlanych zawierających elementy azbestowe, można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, pok. nr 116, tel. 33 4794-278 oraz na stronie www.um.cieszyn.pl/smieci.
Wydział OŚR
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".