|n|
mFundacja rozstrzygnęła szóstą edycję swojego flagowego programu grantowego - mPotęga. W tym roku dofinansowanie na kreatywne uczenie matematyki otrzymało 112 projektów z całej Polski nadesłanych przez szkoły, organizacje pozarządowe, biblioteki publiczne i uczelnie wyższe. Łączna kwota, jaką mFundacja przeznaczyła na granty, to prawie 655 tysięcy złotych! |n||n|Tegoroczna edycja mPotęgi była wyjątkowa, bo nagrodzony został mniej więcej co trzeci pomysł. Wśród beneficjentów programu po raz trzeci znalazła się cieszyńska Czwórka, zdobywając 5000 zł na realizację autorskiego projektu matematycznego.|n|mPotęga to program grantowy, który popularyzuje matematykę wśród młodych ludzi. Pokazuje, że matematyka to zarazem przygoda i przydatna w codziennym życiu umiejętność. Wspiera i inspiruje nauczycieli, rodziców i pasjonatów matematyki i logiki w przezwyciężaniu szkolnej rutyny i utartych schematów. Zachęca do kreatywności w tej dziedzinie nauki.|n|Projekt SP4 JA TEŻ TAK POTRAFIĘ jest kontynuacją prowadzonych wcześniej w szkole działań. Wszystkie spotkania to pozalekcyjne warsztaty oparte przede wszystkim na aktywnym działaniu uczniów klas 4-6. W każdym miesiącu uczestnicy projektu odwiedzą inny gabinet matematyczny, gdzie poprzez różnorodne gry i zabawy dydaktyczne będą doskonalić umiejętności - nie tylko matematyczne. I tak: wrzesień - to liczbowe party, podczas którego dominować będzie tabliczka mnożenia i sprytne rachunki; październik otworzy drzwi wyobraźni, a uczestnikom towarzyszyć będzie hasło: Bądź jak Picasso; listopad to prawdziwy matematyczny miszmasz dla miłośników główkowania, zaś papierowe cuda z origami modułowego powstaną w grudniu. |n|Będą konkursy, zabawy, wystawy, maraton gier planszowych… słowem świetna zabawa dla każdego - małego i dużego, uczniów i rodziców.|n|SP4|n|
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".