Informacja dotycząca obsługi Klientów i Odbiorców w najbliższych dniach - działania prewencyjne|n||n|WZC Sp. z o.o. w Ustroniu informuje, że w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, zamyka się wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw.|n||n| |n||n|W tym okresie w celu załatwienia spraw prosimy o kontakt z naszymi pracownikami drogą:|n||n|pocztową,|n|mailową: wzc@wzc.com.pl,|n|telefoniczną: 33 852 35 70; 33 852 34 96; 33 852 22 44; 33 852 25 73,|n|poprzez: (eBOK) - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta|n|Bezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków itp.|n||n||n| |n||n|Prosimy o dokonywanie wszelkich płatności przelewem na konto bankowe podane na fakturze.|n||n||n| |n||n|Informujemy również, że Spółka nie będzie realizowała odczytów wodomierzy przez pracowników - odczytywaczy.|n|W związku z powyższym, rozliczenie za zużytą wodę i odprowadzone ścieki nastąpi na podstawie odczytów szacunkowych z poprzednich miesięcy, które korygowane będą odczytem w kolejnym okresie rozliczeniowym.|n||n||n|Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość podania stanu licznika wodomierzowego za pomocą:|n||n||n|poczty głosowej w godzinach 15.00-7.00, tel. 33 852 10 01|n|eBOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,|n|telefonicznie: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30 ; 33 852 13 31|n|mailowo na adres: stan@wzc.com.pl|n| Powyższe obowiązuje do odwołania. Więcej informacji w załączniku
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".