visitpoland.online - Cieszyn
Obraz przedstawiający Cieszyn

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

1970-01-01

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Departament Polityki Rodzinnej) informuje o utworzeniu infolinii Polskiego Bonu Turystycznego, pod którą należy dzwonić w przypadku zgłoszeń o nieprawidłowościach w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego.

|n|Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22 111; e-mail: bon@zus.pl.

|n|Ważne, by osoba taka dysponowała:
|n|• danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL)
|n|• danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres e-mail)
|n|oraz przedstawiła krótki opis problemu.

|n|W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
|n|1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność, POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu;
|n|2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
|n|Następnie:
|n|1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
|n|2. Pot prowadzi postępowanie wyjaśniające.
|n|3. POT wydaje decyzję administracyjną.
|n|4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.
|n|

Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Rozumiem i akceptuję