Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Departament Polityki Rodzinnej) informuje o utworzeniu infolinii Polskiego Bonu Turystycznego, pod którą należy dzwonić w przypadku zgłoszeń o nieprawidłowościach w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego.|n|Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22 111; e-mail: bon@zus.pl.|n|Ważne, by osoba taka dysponowała:|n|• danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL)|n|• danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres e-mail)|n|oraz przedstawiła krótki opis problemu.|n|W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:|n|1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność, POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu;|n|2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń. |n|Następnie:|n|1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.|n|2. Pot prowadzi postępowanie wyjaśniające.|n|3. POT wydaje decyzję administracyjną.|n|4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.|n|
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".