Informacja dotycząca obsługi Klientów i Odbiorców w najbliższych dniach - działania prewencyjne.
WZC Sp. z o.o. w Ustroniu informuje, że w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, zamyka się wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw. W tym okresie w celu załatwienia spraw prosimy o kontakt z naszymi pracownikami drogą:
pocztową,mailową: wzc@wzc.com.pl,telefoniczną: 33 852 35 70; 33 852 34 96; 33 852 22 44; 33 852 25 73,poprzez: (eBOK) - Elektroniczne Biuro Obsługi KlientaBezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków itp.
Prosimy o dokonywanie wszelkich płatności przelewem na konto bankowe podane na fakturze. Informujemy również, że Spółka nie będzie realizowała odczytów wodomierzy przez pracowników - odczytywaczy. W związku z powyższym, rozliczenie za zużytą wodę i odprowadzone ścieki nastąpi na podstawie odczytów szacunkowych z poprzednich miesięcy, które korygowane będą odczytem w kolejnym okresie rozliczeniowym. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość podania stanu licznika wodomierzowego za pomocą:
poczty głosowej w godzinach 15.00-7.00, tel. 33 852 10 01eBOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,telefonicznie: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30 ; 33 852 13 31mailowo na adres: stan@wzc.com.plPowyższe obowiązuje do odwołania.Więcej informacji w załączniku
Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".