visitpoland.online - Cieszyn
Obraz przedstawiający Cieszyn

Wyjątkowy dzień w SP 2

1970-01-01

Sobota 20 października była dniem otwartym w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie. Mimo tego, że zarówno uczniowie jak i nauczyciele przyszli tego dnia do szkoły, był to dla nich dzień niezwykły. Przenieśli się bowiem w ten październikowy poranek w cudowny świat bajek.

|n| W ten oto sposób społeczność szkolna chciała przyjąć swoich gości w dniu, który ogłoszono dniem otwartym szkoły.

|n| - „Co roku nasze dzieci mają wspaniałe pomysły, zachwycając fantazją i wyobraźnią – mówi dyrektor szkoły Renata Chamera – Wójcik. Jestem dumna, że możemy zaprezentować naszą szkołę przed rodzicami, a przede wszystkim przyszłymi pierwszoklasistami, którzy nas odwiedzą.”

|n| Rzeczywiście już od godz. 9:00 w szkole pojawiali się goście. Byli to rodzice ze swoimi dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wszyscy ci, którzy chcieli zobaczyć grupę uczniów z „Dwójki”. Dzięki przewodnikom - szóstoklasistom odwiedzający mogli nie tylko zobaczyć świetnie wyposażone sale lekcyjne, ale także uczestniczyć w różnych zajęciach. Największe zainteresowanie budziła mobilna pracownia multimedialna klas I – III, czyli zestaw notebooków. To właśnie dzięki nim zajęcia komputerowe mogą się odbywać |n|w każdej z sal klas młodszych.

|n|Uczestniczyłam w zajęciach klas pierwszej i czwartej. Podobała mi się przede wszystkim aktywność dzieci, integracja zespołów oraz nowatorskie metody nauczania stosowane przez pedagogów – mówi Estera Marczyk – mama Oliwi i Kajetana.

|n| Istnieje nadzieja, że wróżka, elfy i inni bajkowi przyjaciele zachęcili przedszkolaków na tyle, że już dziś wiedzą, iż od września będą uczęszczać do „Dwójki”.

|n|Tekst i foto: Koło Dziennikarskie SP 2

Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Rozumiem i akceptuję