visitpoland.online - Cieszyn
Obraz przedstawiający Cieszyn
Dziewczynka rozpoczynjąca naukę w szkole podstawowej Dziewczynka rozpoczynjąca naukę w szkole podstawowej

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

2025-04-29

Szanowni Rodzice

Rekrutacja uzupełniająca do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Cieszyn na rok szkolny 2025/2026 r. Zapisy do klas pierwszych niżej podanych szkół podstawowych:

- Szkoła Podstawowa nr 1 w Cieszynie ul. Matejki 3

- Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich
w Cieszynie ul. Chopina 37;

- Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Przedszkolnymi w Cieszynie ul. Katowicka 68.

odbędą się za pomocą systemu elektronicznego na stronie: 

www.cieszyn.podstawowe.vnabor.pl w terminie od 28 kwietnia 2025 r. do 8 maja 2025 r. (do godz. 15:00).

I. Rozpoczął się proces rekrutacji uzupełniającej, w czasie której prowadzony będzie nabór do szkół dysponującymi wolnymi miejscami. Rekrutacja odbywa się według takich samych zasad jak rekrutacja właściwa. Jeśli kandydat mimo przyjęcia do szkoły, chce jeszcze raz brać udział w rekrutacji uzupełniającej, zgłasza się do szkoły do której został przyjęty w rekrutacji właściwej w celu skreślenia z listy przyjętych, następnie należy na witrynie dla kandydata:

1. Wybrać zakładkę ZALOGUJ SIĘ – wpisać PESEL dziecka oraz ustalone wcześniej hasło i wybrać przycisk Zaloguj. W kolejnym kroku przejść do zakładki MOJE ZGŁOSZENIE. W przypadku utraty hasła należy wybrać opcję przypomnij hasło (link zostanie przesłany na maila) lub zgłosić się do szkoły.

2. W kolejnych krokach należy postępować tak, jak w czasie rekrutacji właściwej. W czasie wyboru preferencji będzie można wybrać tylko te szkoły, które dysponują jeszcze wolnymi miejscami.

3. W ostatnim kroku należy dokładnie zapoznać się z informacjami na tej stronie, a następnie wydrukować Wniosek o przyjęcie do szkoły. Po podpisaniu Wniosku, należy dostarczyć go wraz z innymi wymaganymi dokumentami tylko do szkoły, która znajduje się na I miejscu listy preferencji.

II. Opis postępowania dla kandydatów, którzy nie mają założonego konta w elektronicznym systemie. Aby zgłosić dziecko do wybranych szkół należy:

1. Wybrać zakładkę ZGŁOŚ KANDYDATURĘ – po zapoznaniu się z opisem na stronie wpisać PESEL dziecka i wybrać przycisk DALEJ.

2. Ustalić LISTĘ WYBRANYCH PREFERENCJI – wybierając odpowiednio miasto, jednostkę oraz grupę, ustalić listę preferencji. Będzie można wybrać tylko te szkoły, w których są jeszcze wolne miejsca. Po ustaleniu listy wybrać przycisk DALEJ.

3. Wypełnić kolejne pola Wniosku. Po podpisaniu Wniosek, należy dostarczyć do szkoły, która znajduje się na I miejscu listy preferencji. Istnieje również możliwość ewentualnej konsultacji udzielanej wyłącznie telefonicznie."

Informacja dotycząca plików cookies Strona korzysta z plików cookies w celu jej prawidłowego działania i realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Rozumiem i akceptuję