- Zadania wydziału
- Kontakt
Zadania wydziału
Oddział Geodezji i Katastru Nieruchomości:
- rozgraniczanie nieruchomości:
- wydawanie postanowień o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego,
- wydawanie decyzji o rozgraniczaniu nieruchomości,
- prowadzenie części opisowej ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów:
- wydawanie decyzji dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji dotyczących klasyfikacji gruntów,
- modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
- ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
- prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic,
- nadawanie numerów adresowych budynkom,
- administrowanie, sprawdzanie spójności i obsługa informatyczna baz CSIP,
- wykonywanie opracowań na potrzeby innych jednostek Urzędu Miejskiego
- dysponowanie środkami Gminnego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
- prowadzenie zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym mapy ewidencji gruntów i budynków oraz mapy gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- zakładanie i prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- zakładanie osnów szczegółowych,
- zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej,
- prowadzenie baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
Zespół Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej:
- uzgadnianie usytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu,
- prowadzenie formalności związanych z geodezyjną ewidencją sieci uzbrojenia terenu.